Aku bukan Chef

Aku bukan chef...aku cuma seorang perempuan yang dah 6 tahun mendapat title isteri tapi sampai sekarang lom pandai2 lagi nak masak.

Walaupun masak tak sedap aku tetap jugak kena masak.  Tapi dalam pada tak sedap tu...membesar bagai johan jugaklah perut en. suami terchenta.

Kacang Buncis Goreng Bersotong (aci bubuh nama resepi camtu??)
Daging Korban Masak Halia

Ikan Kerapu Melekat Masak Pedas
Tekanan jiwa aku bila ikan tu melekat kat dalam kuali.  Siap aku pusing2kan kuali cari port baik nak cungkil.  Tulah..lain kali ikut petua orang2 tua..jangan main campak je ikan walaupun minyak baru nak berasap

Ammi dah masak penat2..anak dara ni buat2 takmo makan plak... ni sume lah suruh ammi jadi raksasa ni

Resepi Ikan Kerapu Melekat tu nanti aku kasi di lain entry ye...cam sedap gaklah.  Hahahahahh silalah puji diri sendiri bila memasak

3 comments:

eynda said...

Apa-apa pun bila nampak terhidang atas meja tu nampak aura "cooking with love" tau hehe....

mummy_ayu said...

kan..bila dah masak penat2..anak tak nak makan, pastu tak nak membazir mak jugakla makan...tu yg makin sihat tu...he he he

sheila said...

eynda,
haruslah cook with love...utk yg terchenta kan hahahha

ayu,
ha kan.. kalo dah penat pastu org makan cam ala kadar je..alahai cam nak nangis plak rasa