AKU PENCINTA WANITA

 

Aku bukan pencinta wanita…sebab aku bukan lesbian. 

 

Tapi aku mmg cinta pada wanita itu….wanita yang bernama Mama.  I Love U Ma

Dulu aku suka lagu pencinta wanita ni… tapi apsal semak je gamba mamat ni kat blog aku…

 

Aku cuma nak cakap aku ni PENCINTA SOTONG.  Tapi sotong haruslah sotong yang putih saja… SOTONG BESAR YANG BUAT SAMBAL NASI LEMAK tu adalah tidak masuk LANGSUNG dalam senarai makanan kegemaran.

 

22122010446

Sedapnyelah sotong goreng ni.. dahlah gemuk2…

 

22122010447

Tak puas tengok yang kat atas..kite tengok dari angle yang lain plak ye..  skrg aku rasa cam nak makan sotong…tolonggggggg

No comments: