HIS RED RIDE

 

Khilfi has got his first F1 Car.  Senang sikit dia nak merempit dalam rumah.

15122010382

Bila ada ni senanglah sikit ammi nak buat keje.  Kalo tak tu manjang ajelah nak tengok muka ammi dia ni.  Tak bulehlah ammi nak gerak jauh dari dia…. sungguhlah manja budak bujang ni.

15122010387

Ammi suruh duduk ataslah manja…napa manja main kat bwh ni

15122010386

Haa….kan dah stuck kat situ…dia lupa plak camne nak reverse

1512201038815122010392

Bila dah duduk dalam keta ni mulalah meleleh air liur tak hengat..pastu kejap garu pala…kejap tarik telinga

15122010390

Ohhhhh hidung xmolah kasi kembang mcm Pak Apis manja….cukuplah pak apis sorang je yg ada hahaha

1512201039615122010397

Kakak agak jeles bila ammi asyik snap gamba adik je..so dia pun buat2 posing x tentu hala kat blakang adik.

1 comment:

mummy_ayu said...

wah...sudah ada transport..senang sikit nak ke sana ke sini..