kakak atit

 

Dari bilik membawa ke depan.  Dari depan membawa ke dapo Kyra ikut aku.  Sambil tu bulehlah dengar mulut dia bebel2 ckp bahasa perancis. 

 

Yang aku buleh tangkap cuma “kakak atit”.

 

Time aku tengah duduk2 depan tv, dia capai telefon atas meja & hulur kat aku.  Aku tengah baik punya tengok tv sambil baring…dia kasi tipon..mmglah konfom aku letak tepi aje. 

Kejap tu dia nangis..rupa-rupanya dia amik tipon tu nak suruh aku snap gamba kaki dia yang “sakit” tu. 

25122010449

Sakitlah sangat…padahal merah sikit aje.  Drama Queen ok dak kecik ni. 

 

Lepas je amik gamba ni..elok terus….dah buleh loncat-loncat sambil menari gedik2.  Very the tau budak ni

1 comment:

mummy_ayu said...

pandainya dia suruh amik gambar kaki sakit..agaknya pas tu dia ckp..amik gambar, pastu masuk blog tau...