ammi saya memang!!!

 

Saya ni dah terima macam2 nasib ditangan ammi saya… ammi penah suruh saya pakai cekak kale pink dulu.

 

Tapi baru-baru ni ammi paksa pulak saya pakai tudung

16012011511

Terukkan ammi saya….

 

Saya tak tipu pasal pakai cekak tu…tengok jelah kat bawah ni.

17112010159

Tolonglah nasihatkan ammi saya ni.

5 comments:

sayangsayangibu said...

alahai pasrah yo muko si hero nih...hehehehehee ;p

sayangsayangibu said...

tang lesung pipi eh tu yg mahal tu..

mummy_ayu said...

ko sheila...takde keja la tu...
yg tecik tu..terima aje dgn redha...lawak tul..

Filla ~ Kasihs said...

elok lah tu.. anak lelaki mak dia pompuankan.. mcm aku anak pompuan, bapak dia menjantankan.. hahaha.. x per.. nanti dia dah beso sikit pandai ler dia carik senapang!!!

chekna @ mama ziyad said...

hehehe... yg 1st tu comei btul.... redho je la... dah amminya kuat membuli anak.. nak buat camne kan.. kang xdpt susu kang....