d’village resort

 

We stayed here in Malacca. 

 

d’Village Resort (Ayer Keroh)

 

Dapat bilik yang hmmmm cam biasa2 je.  Agak tidak menarik bagi aku…tapi dah orang sponsor..layankan ajelah.  Terima kasihlah kat Hulubalang Event sebab kasi bilik ni ye.

DSC_1013_thumb1-300x200

 

P1000588-300x169

 

PC310043

Ni adalah chalet2 yang dekat dengan swimming pool.  Mr. Kay kata chalet ni best sbb ada crew2 member yang lain duduk kat situ.  Tapi kitorang tak dapat duduk situ sbb daah FULL

 

chalet1

Ini rupa kat dlm chalet.  Aku gugel tapi yang sebetulnya tak taulah pulak camne ghoman.

 

PC310044

aku duduk kat bilik yang cam ni..

rooms3

2 single bed yang telah dicombinekan dan pastu mintak lagi satu mattress supaya aku tak berhimpit-himpit.  Takut gak dalam pada himpit2 tersadai kat celah2 katil hahah..

 

Aku tak brapa gemar tinggal kat hotel or resort yang xde carpet.  Bayangkan keluar dari bilik air pastu berkecah je satu bilik tu sebab alas kaki kat depan toilet tu jenis yang cam getah tu..huishhhh

 

Bab makanan pun adalah tidak brapa menarik.  As for breakfast they only have mee goreng, nasi lemak, roti bakar, sausages, coffee (yang jalang), tea dan air oren.

No comments: