HEBATlah sangat ANAKKU

 

Apa ammi ingat ammi sorang je buleh gi karok ngan kengkawan?  Mic ammi aritu itam je.  Kakak punye lagi best…ada lampu

22012011537

Tengah sibuk nyanyi lagu Sebelum Cahaya.  Makcik kecik ni segala lagu Indon kat sinetron dia tau ok. 

Sebelum Cahaya – Cahaya

Biarkan Aku Jatuh Cinta – Safa & Marwah

Bukan Diriku – Bukan Diriku

Ntah macam2 lagilah…cite yang aku tak tengok pun dia tau gak…nasiblah bila duduk ngan surirumah ni kan…apa lagi cite yg dorang nak tgk kat tv selain dari sinetron, drama sume tu.

22012011538

Tengah ejas mic…tiba2 terpadam lak lampu lip lap dia

22012011539

Ye kasi rapat…masukkan air liur tu sebaldi ye

22012011540

Ha amik ko…complete menyanyi, melompat, menari, menggedik

4 comments:

Sya Annur said...

aku surirumah gak, tp aku xtengok sinetron nih, aku tgk the FOX, E!, STarWorld. hahaha

mummy_ayu said...

wah..dasyat anak dara ko..
kalah mak dia..go kyra..

sheila said...

dekfa,
ko surirumah muda mudi... tu channel fav aku gak tu. ni kalo surirumah umo dlm 40-50 gitu..takkan nak ngadap E plakkan

ayu,
tak dapat lampu lip lap..buat gaya pegang mic pun xde hal dia ni

iNa said...

amboi2..kan main lg kyra karok ye??
meh join aunty n nabila karok plak..hehe..