MARILAH MAKAN KANDA

 

Ah ah ah ah … apsal korang gelak ni? 

Tak buleh ke aku nak berkanda dinda ngan suami terchenta?

 

Ini adalah lauk hari cuti Thaipusam aritu. 

20012011524

Hari Selasa dah makan sup soon.  Hari Khamis ni ulangtayanglah lagi skali..tapi kali ni guna fishball putih, ada carrot, ada potato.  Sup soon ni antara faveret dish Mr. Kay.  Kebetulan anak dara getik ni pun hantu chup (sup) maka bila pening je nak masak apa..mmg inilah yang aku masak.  Jadi stok soon & fucuk tu mmg ada jelah kat dlm umah ni.

20012011526

Pedal Goreng Berempah

20012011527

Sambal Ikan Bilis Bercili Api

20012011529

Baby Kailan Ikan Masin Bercendawan

 

Sekianlah saja menu kami pada hari cuti tersebut.  Kami makan sampai buncit sebab nasi adalah sedikit memek dan macam x puas makan.

1 comment:

kakngah said...

tu dia..
penangan air tgn penuh kasih sayang.. apa ada kesah ns memek... janji berjaya memvoncetkan 1 keluarga.. hihihi!!!