sup yang kering

 

Hari Selasa konon2 macam xmo makan heavy2 waktu malam.  Konon jelah.  Balik keje singgah pasar beli le Soon, Fucuk & Fishballs untuk dibuat sup.  Jugak sotong sebab masa tu cam dalam pala otak ni gila terbayang-bayang SOTONG GORENG GEDIK MELENTIK yang nyiah hani masak. 

 

Hani:  Mak terguda ngan sotong ko nok

18012011517

Sotong ni pun aku kelar2 gak cam nyiah hani ni buat..tapi malu2 pulak kelar2 tu nak menunjukkan diri

18012011516

Ni ha sup soon aku.  Time masak tu bukan main lagi bergenang2 air..skali lepas mandi nak makan habis sume kene serap. Tamak lagi letak soon sampai 2 peket gedabak.

 

Fishball banyak2 tu untuk anak dara gedik tu.  Susah nau nak makan

4 comments:

mummy_ayu said...

ya ampun..sup suun leh jadi kering.....mcm ne la tu...
Kyra sama ngan Ian & Iris..
suka makan fish ball...

sheila said...

hahaha...kering pun keringlah...nak buat camne kan. kire cam makan soon gorenglah gitu

sayangsayangibu said...

sooun tu yg sodap makan tu slurppp....

Ms Pearl said...

aku pun suka suun nyah heheheheh

tang sotong tu warna dia cantik!!!!