UJIAN SUARA

 

Aktiviti ni berlaku pada 15/1/2011.  Bagussss dah dekat 2 minggu baru hegeh2 nak update.

 

Ni sebenarnya nak berjimba ngan geng2 AP…mula2 adalah 5-6 orang yang kata nak join.  Skali tiba hari…ngan aku dah duduk cun2 dlm cab nak gi IOI tu 3 orang je yg buleh datang.

 

Ah tak kire…sorang ke dua orang ke..bila dah sampai harus diteruskan…kang aku mengamuk kang

165792_1402703008009_1845360082_772050_6578629_n

Di bilik inilah kami bercengkerama

15012011508

Redbox IOI Mall, Puchong

162628_1402730808704_1845360082_772075_4925722_n

Ntah lagu apa aku nyanyi ntah

162708_1402713048260_1845360082_772059_3157254_n

Bersama mak buyong x sedo diri

163847_1402709408169_1845360082_772055_5353401_n

Abaikan peha batang pinang itu hahhaha

164354_1402721088461_1845360082_772068_3773731_n

Feeling

167366_1402710488196_1845360082_772056_7300189_n

Aku pilih lagu ni boleh??? Goyang yukkkkkk

167786_1402726648600_1845360082_772071_7285159_n

Pastu lagu ni pun macam hari2 aku sibuk nyanyi kat ofis.  Deddy Dores ngan Ella.  Mendung tak beerti hujan..best oh lagu ni

 

** Gambar kredit to Kak Noor NMZ **

Cilok gamba tapi tuan punya gamba takdelah pulak

3 comments:

r33n adnan said...

goyang inull.. tak tahannnn..hehehe..

mummy_ayu said...

wah..masih aktif lagi ko ye bab myumbangkan suara nie..aku dah lama dah tingal...he he he..

sheila said...

reen,
lagu je goyang inul..tapi duduk static je

ayu,
ala baru 2 kali dalam sejarah idop