BBQ PULAK

 

Kalo balik kampung Mr. Kay … makan adalah acara wajib.  Makan x henti … tu lah sume jadi punca aku gemuk lepas kawin tu … hohohoho.  Tak ngaku ok diri sendiri x pandai jaga badan

P2030181

Baik punya glow… apalah nak jadi ngan kamera ni

P2030182

Padanlah agak masin sosej tu…tak berbaju rupanya tukang bakau tu

P2030184

Apa motif kalian begini anak-anak??

P2030187

Ramaikan?  Ni baru sekerat je yang ada

P2030193

Sengal pulak pompuan baju itam kat blakang tu

P2030194P2030199

Masa ni Aimi Sofiyah tengah potong cake.  1 cake for 2… untuk Atuk Jamil & Aimi

P2030203

Risau je dia ni duduk depan cake

P2030204

Ye ye ooo sungguh..padahal bila kasi je cake..dijeluekkan balik.  Ish.  Jadi makanlah ko nasi goreng cili padi itu.

 

Gila kenyang ok malam tu.  Terasa berat sungguh badan.  Lepas ni kena naik tangga turun tangga…xmo guna elevator

No comments: