DI SITU KAMU!!

 

Masa tengah buat marhaban, berendoi kat dalam rumah..hati aku ni janganlah ckp punya risau ngan makcik kecik ni.  Tak nampak bayang dia dlm umah ok.  Kejap ada pastu hilang.

 

Orang jarang nampak tanah camtulah. 

P2030175

Bila dah jumpa Abg Ryan dia.. lagilah.  Comey je aku tengok anak aku diri camtu

P2030176

Ammi nak amik gamba ngan Kiya pakai baju kurung pun x sempat tau.  Kiya asyik hilang je

2 comments:

mummy_ayu said...

ye la...sedondon ngan ko..sayang tak de ic together2..tak pe, lain kali pakai..posing tau..

chekna @ mama ziyad said...

sweet je kyra berbaju kurung... budak2 ni dah jumpa geng, lupa daratan la tu..