DIA PENDERA

Si bujang kecik ni sungguhlah kuat mendera.  Mangsa deraan biasanya 2 orang perempuan yang ada kat dalam rumah tu..sapalah lagi kalo bukan ammi & kakak.  Kasihan betul kat kami ni kan??

Suka betul tarik rambut.


Walaupun ammi pegang kuat tangan dia...dia lagi keraskan badan nak attack kakak

Kakak dah tak terdaya nak menepis...

One thing good about kakak...dia cuma ckp "janganlah adik".. dia jaranglah nak buat balik.  Lagipun kalo adik tarik rambut kakak... apalah rambut yang ada kat adik tu kakak nak tarik balikkan...hohoho

Sekarang ni ammi tido pakai serkup kepala ok.  Sebab dah bersusun dah anak2 rambut terpacak kat kepala ni dek perbuatan dera si bujang kecik ni.  Dah rupa trojan dah rambut ammi ni

1 comment:

chekna @ mama ziyad said...

biasala tu.. anak laki, aku dah biasa kena dah.. dulu2 la, ni dah besar skit dah kurang dah tarik2 camtu.. mana yg sempat dicapai, mmg selamat la, rambut, tudung, spek.. semua boleh la....