ITULAH SAJA MODALKU

Bila dah taktau nak buat entry...makanya gamba2 makanan yang aku masak akan keluar.

Untuk last weekend..hari Sabtu je aku masak.  Hari Ahad marilah kita makan kat luar sebab aku M.A.L.A.S.  Sarapan pagi pun Mr. Kay yang siapkan. 

Terima kasih daun keladi....minggu depan masaklah lagi  ye ba.


Ayam Goreng Extra Kunyit & Bayam Goreng.

Lately ni aku rasa sayur yang paling enak adalah bayam... kalo boleh hari2 nak makan bayam

Sambal Sardin Cili Api & sup faveret kami....sup soon & fucuk bersama kontang

Sangat frustrating bila makcik kecik tu tak makan walau sesuap pun nasi yang ammi masak haritu.  Ammi sedih tau kakak.

Dahlah takmo makan nasi...pastu sibuk ikut ammi merata2 dalam rumah tu sambil merengek-rengek "NAK TU...NAK TU..."


Kakak makan nasi goreng sikit je pagi tu...yang lain abah kene tolong perabiskan

Nasik takmo tapi kacang2 nak, keropok nak.  Nehi kabi nehi.  Duduk kamu disitu makan biskut.

2 comments:

chekna @ mama ziyad said...

jeles tul ngan ko ni, rajinnye la memasak.... ziyad ni kat rumah mmg susah sgt nak makan, dia makan kat nursery & kedai je, tu yg mama dia malas sgt nak masak tu..

sheila said...

ala na...masak yg simple2 je.
nak suruh msk lauk ala kampung yg hebat2 tu idok le teman tau