KINI BARU KU TAHU

Nak letak tajuk ni pun 18 kali ejas.

Apa yang betul ye frenz??
a) BARUKU TAHU
b) BARU KUTAHU
c) BARU AKU TAHU...

Ye aku tahu yang ke 3 tu nampak sangat tepat tapi kalo aku takmo guna aku..apa aku patut tulis???

Ini adalah cencaluk

Dah hampir 7 tahun aku kawin ngan orang Melaka...dan dah nak hampir setahun botol cencaluk ni tersadai dalam esbok tak terusik.  Macam tak bernafsu langsung nak hidangkan lauk ni untuk en. suami terchenta.

Tapi Sabtu haritu bila Mama datang rumah.  Mama pun buatlah cencaluk ni..kononnya cam side dish buat cicah2 gitu.  Aku pulak mcm nak try ke tak nak..aku takut kalau2 rasa dia cam budu. 

Dah try dan
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

AKU SIAP TAMBAH LAGI
Sedap weiiiiiiii.

Dan-dan hari ahad tu buat lagi skali hohohohoho.  Sedap sungguhlah sedap.

Sapa yang tak pernah try tu CE TRY CE TRY...

2 comments:

liea said...

adooiii la makcik.....kau x reti buek ko kau x tau itu cencaluk? sian lah kau...hahahaha
cencaluk mmg sodap...nak2 bila ada ulam-ulaman, tp sah2 akk xleh mkn...allergik sungguh weii ngn cencaluk tu....huhuhu
lagi sian kan..

sheila said...

kejam tau...

den tau itu cencaluk..tp den taktau mcm mano caro nak hidang tu.. apo bondo yg nak kono lotak... tanyo kek laki den dio ckp ontah yo manjang