MASIH HEBAT

Kata anak jantan...tak kesahlah demam ke hapa ke ligat tetap ligat. 

Merengek-rengek sambil meligat.  Boleh gitu??  Sambil merengek sambil tangan laju bukak drawer...tarik kain baju, tarik-tarik plug, kutip-kutip mende. 

Sabarlah ammi

 Muka & mata dah sembab tp eksyen nak pegang stereng

Dia suka tau..bunyikkan hon pakai perut dia.  Punyalah dia hentak perut dia kat tempat hon tu.  Kengkadang bukan aje hon yg dia hentak ngan perut... ngan ammi pun dia hentak gak pakai perut dia.  Sungguh kurang asam kamu ini wahai anak.

Notakukukakikukaku:
Hari ni 23/03/2011 - bermakna umo adik adalah genap 9 bulan.  Jadi ammi autopublishkan entry ni sharp at 3.03 pm... waktu kelahiran dia

Umo kakak pulak 2 tahun 3 bulan 2 hari hohoho...

2 comments:

mummy_ayu said...

kata hero..mesti la maintain...

chekna @ mama ziyad said...

biar diorg lasak walopun tengah sakit, daripada dok melepek je.. lagi risau bila tengok anak yg biasa aktif, tetiba je terbaring tak bermaya...