SAYA {BUKAN NAMA SEBENAR}

Hohohohoho..gambar dibawah adalah serupa gambar artis diinterview wartawan sambil ckp "no komen...no komen"

Saya juga tidak ditangkap basah atau kering.  Tapi saya sendiri yang tangkap gambar ini.
Nak tunjuk tahap kebotakkan kepala ni kat tengah2....tekanan, tertekan dan ditekan-tekan.

Dahlah rambut makin membotak..si kecik yang botak tu pulak suka sangat menarik-narik rambut ammi sampai putus, tercabut.

Dalam gambar ni agak tak nampak anak2 rambut yang terpacak...kalo tengok live perghhhhhh

Notakukukakikukaku:
YUN NAM HAIR CARE SOLUTION..."PAKAR RAMBUT ANDA".. tidakkah anda mahu menggunakan saya sebagai model?  Tak payah tunjuk muka saya yang tak cantik ni..cukup sekadar tunjuk rambut BEFORE and AFTER sahaja.

2 comments:

Filla ~ Kasihs said...

hoi shila..lek lekk.. aku pon melalui benda yang sama okeh..tapi dah berakhir.. dah tak botak.. tapi ko tau apa? anak rambut dah tumbuh banyak giler.. dah tepacak-pacak dah nie.. kelaka pon ada..

sheila said...

ntahkan..takyah susah2 pakai gel nak kasi jadi "punk not dead" ni hohoho