SAYA YANG MASAK

Saya yang masak semua2 lauk hari Sabtu & Ahad.  Mama saya cuma masak nasi & bagi arahan mana yang patut aje.

Ini juadah hari Sabtu yang dingin...

Tipu...cencaluk tu mama saya yang buat.  Sambal gesek tu pulak..saya cuma goreng ikan bilis, goreng cili padi & bakar blacan je..pastu saya paksa anak buah saya Alya tumbuk. 
  


Dua-dua kat atas saya yang masak...sumpah tak tipu.  MUKTAMAD

Sambal udang & kari ikan siakap.  Ada lagi sebenarnya....bayam goreng tapi Mr. Kay tak amik pun gamba tu...atau aku yg tak nampak ntahlah


Juadah hari Ahad takde gamba sebab kameraman tak menjalankan tugas!!  Tapi nak cakap gak aku masak apa.  Aku masak

## Sotong Tumis Cincai
## Ikan Siakap Steam Cincai jugak
## Ayam Goreng Berempah
## Bayam Goreng Lagi Skali
## Cencaluk

1 comment:

chekna @ mama ziyad said...

rajinnya masak.. pandai ko jaga perut mr kay ye.. semakin sihat, semakin sayang..