ADA JUGA BAHAGIAN SAYA

Semalam masuk Nuffnang sebab nak tengok duit.  Oh duit itu tidak berganjak-ganjak jumlahnya dan memandangkan sudah kepenghujung bulan makanya telah aku tekan link Cashout itu. 

Sabarlah kau tunggu cek dari Nuffnang ye.

Duit tak berganjak tu menyedihkan...mmg menyedihkan.  Tapi ada yang menggembirakan bila tengok ada 2 Buffered Earnings disaat-saat blogger bising sana-sini kata takde BE yang masuk.

Cam belagak je kan..letak printscreen tu kat sini...hohoho.  Saya tak berlagak tapi saya ni kan biasalah orang jarang dapat...memanglah cam gayat/jakun sket.

Cuba kalo column BE tu tak putus2 ada je... confirm korang tak herankan.

Thanks to Nuffnang and thanks also to the "Company" for choosing my blog. 

No comments: