INI REAL

Sebenarnya banyak lagi gamba budak kecik ni.. tapi satu jelah aku upload.

Ini adalah cucu boss saya yang ke-3.  Geram ok...nampak cam doll pun ada gak.

Mata dia sungguhlah biru.  Camne boleh jadi biru aku pun taktau sebab warna mata bapak dia hijau warna mata mak dia pulak coklat cair (hijau + coklat cair = biru)

Cutekan.... Asyah Ayoubi

6 comments:

babyluv_ayang said...

betul lar...mcm ank patung....

manisz said...

sius aku ingat patung or gmbar2 wallpaper yang melambak dlm tenet tu..

kiuttttttttt nyer.. comelll.. porcelain!!

sheila said...

kak fara & sham,

cam dollkan.. yelah mak bapak cantik anak pun konfom lah cantik.. yg kite2 ni bersyukur jelah dengan apa yg Allah dah kasi..ye tak

paish said...

amboi mata..x menahan..he3

chekna @ mama ziyad said...

orang ke tu?? dah nampak cam patung lilin je...

sheila said...

paish,
lawokan mata dia..

ina,
takdenye lilin..ini original