JANGAN KAU KACAU HIDUP AKU

Tolonglah..aku sedang berbahagia bersama suami, anak-anak, sahabat handai.

Aku tidak memerlukan kamu untuk menambahkan kebahagiaan aku ni.

Kenapa kau sering menghantui hidup aku dan teman-teman sepejabatku.  Apakah pejabat kami menyerupai syurga idaman kamu??

Macam DMI (drama minggu ini) pulakkan..


Ofis korang ada letak perangkap lipas atas meja cam ofis aku??  Ada?

Walaupun di dalam itu sudah ada yang terperangkap..tapi masih ramai / banyak di luar sana yang sibuk jengah kalo aku letak makanan atas meja.  Korang sembunyik kat mana ha?? Dah puas aku spray korang... sungguh kental korang sume.

Sesuaikah penggunaan perkataan KORANG untuk lipas??

5 comments:

kakngah said...

kat rumah aku pun ramai jugak kaum diorang ni... huhuhu!!!

mummy_ayu said...

pulaks....opis aku ngan cik ti..tapi lately nie makin ok la...
lipas ..tak nampak pulak..

sheila said...

kakngah,
ko boli yo rumah banglo utk dorang tu..biar dorang duduk reramai kek situ

ayu,
cik ti xde kat sini...ci li je bermaharajalela

DrSinga said...

'koPas' ??
:)

sheila said...

DrSinga,

ha menarik gak nama untuk KoPas tu...sesuai