PAKCIK CARROT

Budak kecik ni dalam senyap2 duduk kat belakang aku dia capainye carrot dalam bakul sayur Muma dia.  Bila aku pusing cari dia tengok..tu diaaaaaa..sedap je dia menggigit carrot yang belom dikopek kulit.

Aku amik carrot tu..kopek kulit..basuh2 kasi kat dia

Dia makanlah jugak yg dah dikerat 2 tu.  Abaikanlah kakak efi yg turut sama menganga kat belakang tu
Tapi pastu dicapai lagi carrot yg besar panjang tu..tamak hokey pakcik carrot ni

3 comments:

sayangsayangibu said...

jajan si KC tu, masa kecik2 sampai sekarang, potong potong dia makan sorang sorang.

mummy_ayu said...

bestnya dia mamam carrot..anak aku kecik2 je makan, sekarang dah besar pandai memilih....

chekna @ mama ziyad said...

nak tumbuh gigi lagi kot.. tu yg asyik nor menggigit carrot tu..