SEPULUH TAHUN SUDAH

Harini 2 April 2011

Bermakna sudah genap 10 tahun saya berkhidmat di syarikat yang sama sebagai seketeri cabuk.  Rasa macam baru je gi interview...and in fact i can still remember few questions yang boss tanya masa interview dulu.

Kat sini aku blaja macam-macam.  Dari A smpai ke Z. Almaklumlah company kecik jadinya ko lah kerani, ko lah buat invoice, ko lah buat purchasing, buat logistic, buat air, buat ntah apa mende lagilah..

Aku kerja kat sini dari zaman aku kurus melengking sampailah aku jadi tembun camni..ish ish ish.

Pesanan untuk diri sendiri
Sheila pastikan anda tidak sambut ulangtahun bekerja ke 20 tahun disyarikat yang sama ye

*****************************************************

2 April 2011 jugak adalah hari lahir boss saya yang ke-67 tahun. 

Selamat Hari Jadi En. Hamdan
Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezki sebab bila boss murah rezki anak buah jugak dapat tempiasnya.  Amin

2 comments:

:: Mama Butterfly :: said...

Hohohoho...

Sheila... sambut jubli perok ye....

En hamdan, happy birthday. Anak encik sihat kah????

huahahaha

sheila said...

anak boss sihat..skrg aktif di gym..cuma makan pakai dia je lom ada yg tolong jagakan..masih bibik bapak dia yg jagakan hohoho