TIBA-TIBA

Tiba-tiba langkahku terhenti
Sejuta tangan telah menahanku
Ingin kumaki mereka berkata
Tak perlu kau berlari
Mengejar mimpi yang tak pasti




Takde motif...cuma TIBA-TIBA aku rasa aku nak letak gamba ni. 

Dan..... aku takde kene mengena dengan lirik di atas..sebab siapalah aku untuk ditahan oleh sejuta tangan.. aku bukan artis pong..hohoho

Cuma adakalanya ayat terakhir itu agak tepat ditujukan pada aku .. kerana agak selalu jugak aku mengejar mimpi yang tak pasti

2 comments:

mummy_ayu said...

suka lagu tu...suara ramli sarip tu memang superb..
babe..pegi la blog yg cakap tu, baca sikit pun dah nangis, tak sanggup nak baca yg lain...sedih sesangat la... :-(

Anonymous said...

Benar-benar posting blog informatif di sini teman saya. Aku hanya ingin komentar dan mengatakan terus bekerja dengan kualitas. Saya sudah bookmark blog Anda hanya sekarang dan aku akan kembali untuk membaca lebih lanjut di masa depan teman saya! Juga baik dipilih warna pada tema itu berjalan lancar dengan blog menurut pendapat sederhana saya:)