SELAMAT TINGGAL

Lirik lagu Iklim kata ..

Selamat tinggal kesengsaraan
Selamat tinggal penderitaan
Terima kasih atas pengalaman
Yang kau berikan

Tapi aku taklah sengsara...tak jugak derita kat ofis lama ni.

Biasalah..kerja kat mana-mana pun mana ada orang puas hati 100%.  Tu lumrah kehidupan

Cumanya....terima kasih sangat-sangat kat Mr. Boss yang sanggup dan sudi mengubah status aku dari PENGANGGUR ke TELAH BEKERJAYA 10 tahun yang lalu.

Ingat lagi masa interview dulu ... lebih kurang ginilah sessinya..

Mr. Boss:  You finished your last exam paper (....... tak ingat bila)  but why is it until now your are still unemployed?
Me:  Most of the employer required candidate with experience.
Mr. Boss:  What will happen to fresh graduate like you then?
Me:  Tersengih macam kerang busuk

I've learnt a lot here.

5 comments:

Nanie Dean said...

dpt keje baru ke sheila??

ღ p!nk veLvet ღ said...

celamat b'kerja dtmpt baru yew!

Timun Laut said...

Peerghh siap taruk lagu iklim yang tak tahan tuh. huhu.
nway, tahniahh kak!!

psssstttt.. umo saya 22 taun =)

:: Mama Butterfly :: said...

akak tersentuh dik non

chekna @ mama ziyad said...

lama tu 10 thn, mesti sedih kan nak tinggal co tu...