APA PUN BELASAH

Apa pun belasah...apa pun belasah (korang sebut le ala-ala kumpulan Jambu kat Maharaja Lawak tu).

Budak bujang kecik ni... nampak je halus mulus..kurus kering...tapi dia makan lagi hebat dari kakak dia yang nampak cam kuat makan tapi sebenarnya tidak tu. 

Si kecik ni ko hulur jelah apa benda sekalipun...dia tetap nganga.  Penah sekali tu sebab dia suka sangat kutip2 mende pastu masuk mulut...aku pun hirislah halia pastu tabur.  Dia dengan selambanya kutip halia tu...masuk mulut satu-satu.  Sungguh tak berperasaan anak bujang ammi ni tau


Tengah makan aiskrim stoberi

Tengok mata dia... taktaulah dia tahan sejuk ke...tahan masam2 ke


Ha... hamik ko.... siap pejam2 mata lagi.  Ingatkan dah taknak lepas tu... tapi tetap nganga sambil sebut mam mam

4 comments:

ღ p!nk veLvet ღ said...

hahaha...comel2 :)

sayangsayangibu said...

akk pun hampir terlupo nak hiris halia tabur2 dokek lanatai biar merasa enariq tu, tp dio pun mcm tak ado perasaan bawang pun dio makan habis camno?

chekna @ mama ziyad said...

bagus la.. takut nanti cam ziyad ni, masa kecik2 dulu, tolak batu & kayu je, skg ni memilih gila nak makan..

sheila said...

yien,
cepat le kawen..akak ko nanti lagi super comel

kak jaja,
abah khilfi kato..dio dah ghaso cam nak hiris cili padi yo tabur

ina,
harap2 sampai ke besarlah dia tak memilih.. kyra skrg ni mmg sebijik sebijon cam ziyad.. makan sayo dah pandai tolak tepi