BERAKHIR DISANA.....BERMULA DISINI

Ini adalah auto publish entry.

Saya sedang berada dipejabat baru saya.  Akhirnya saya berjaya jugak keluar dari tempat kerja yang sama after 10 wonderful-meaningful-sweetful-sourful-bitterful years.

Saya mungkin sedang gugup, mungkin sedang cuba berjinak-jinak dengan sahabat baru, mungkin sedang cuba menyesuaikan diri dengan persekitaran kerja yang lain dan mungkin jugak masuk-masuk ofis terus busy buat kerja.

Harap-harap semua berjalan lancar.

Saya jugak tidak tahu samada saya boleh berFB macam dulu, berFarmVille tak hengat donia, berblog diwaktu pejabat.  Harap saya boleh buat semua perkara-perkara "negatif" di atas. 

Jadi untuk menyelesaikan masalah ini saya sangat berharap untuk menukarkan talian broadband saya dari Celcom ke lain-lain jenama yang lebih laju, lebih cekap dan tidak membuatkan saya naik hangin nak tunggu satu-satu page tu diupload supaya saya dapat keep in touch dengan sahabat-sahabat saya dimalam hari.

Saya rasa SANGAT BAIK pulak sewaktu saya mengarang entry ni.

5 comments:

ღ p!nk veLvet ღ said...

ha'ah, ttibe trase mcm entry sesuci minyak murni laks, ahaks!

neways gudluck keje kat tmpt baru ni ... jgn kantoi b'blogging sude, keh keh!

sayangsayangibu said...

selamat bekerja di tempat baru.

chekna @ mama ziyad said...

good luck shiela.. biasanya 1st day org akan malu2,skema je... moga dapat ramai kawan baru...

chekna @ mama ziyad said...

good luck shiela.. biasanya 1st day org akan malu2,skema je... moga dapat ramai kawan baru...

DrSinga said...

kita jumpa malam-malam hari lah ya!!


sila bekerja dengan tekun !!
hari ini ..