BLUR

Blur pulak mak tetiba taktau nak update apa...

Kerja baru....
Wellllllll... cam bebagus je bila sebut well ni.  Masih cuba catch up dengan kerja baru, environment baru, dan telah dinasihatkan oleh staff situ untuk "don't skip your lunch" sebab dalam sehari entah berapa puluh kilometer ko kene jalan...turun naik tangga janganlah cakap.

Kat ofis lama aku report to only 1 big bos and kengkadang report to his son merangkap my 2nd boss.  Kat ofis baru I have to report to.. bukan reportlah..but i'm assigned to 4 main bosses pastu ada 4 relief bosses just in case ada staff lain yg cuti ke, mc ke.  Yang relief tu taklah gerun...tapi yg main bosses tu yg gerun.  Tapi takpe... baru 3 hari lom nampak sangat lagi... hopefully everything will be fine and I can cope with my  tasks efficiently.  Chewahhhhhh

Harap2 jugak person from IT department can come down to my workstation...fix my PC, and masa tu baru boleh rasa macam2.  Sekarang ni everyday bos-bos ni akan tanya "have you got your email?  have you got your PC??"

Masalah paling besar sekarang ni adalah...AKU SESAT DI DALAM OFIS.  Ni namanya sesat dijalan yang benar.  Kat level aku ok lagi..tapi bila naik level atas aku nak hantar document... perghhhhhh sesat satu hal, nak cam manusia2 yang ramai tu satu hal.  Dah serupa main game MAZE pun ada.  Kelakar bila on my 2nd day aku naik tingkat atas.  Masuk kat pintu A ... kat tengah jalan aku jumpa satu staff tu..dia siap kasi direction kat aku.  Pastu aku dah settle..aku kluar balik kat Pintu A..and at the same time dia kluar kat Pintu B (opposite) and he said "i saw your twin just now girl".  Ye.....aku taulah aku tak reti lagi shortcut2 ni.

No comments: