DULU DAN KINI

Setahun dulu...

Kyra cuma tengok adik dia dari jauh je.  Mungkin dia rasa adik tu terlalu kecik. 
Ada jugak masa dia jeles bila ammi tak riba dia. 

Curiouskah? Geramkah?

Percubaan untuk usap-usap muka adik setelah usia adik hampir seminggu.  Dia baru dapat rentak kot time ni

Dah mula nak berkepit dengan adik.  Nak tido dengan adik, nak sua susu adik

Sekarang...Kyra dah pandai ribakan adik.  Kadang-kadang suap adik pun dia boleh...tapi lepas tu ammi mengamuk sebab nasi betabur2.

Sungguh kusyuk 2 beradik ni tengok tv...cam paham je tengok cerita Dewa Cinta tu


4 comments:

ღ p!nk veLvet ღ said...

seyez kyra mmg ch0mel gile :)

Anonymous said...

lenggan dak kiya sedap tuk d gigit@gomol..hehehee

sheila said...

yien,
seyesssss???? hahahha

cik anon yg aku rasa ko ni ANA,
meh le dtg umah mak...laki mak tade ni

sayangsayangibu said...

seiras yo muka bebudak ni comel..sayang dokek adik yo