HAPPY BIRTHDAY MANJA

23.06.2011 jam 3.03 petang genaplah anak bujang ammi 1 tahun.

Sekejap je rasa manja ammi dah besar..

Rasa macam baru je ammi discharge dari hospital sebab bersalinkan manja
Rasa macam baru jugak lagi ammi mandi pakai daun-daun yang Amuma rebus
Rasa macam baru jugak ammi makan sup ikan haruan
Rasa macam masih teringat lagi rasa bawang putih goreng yang Amuma masak masa ammi dalam pantang

Dan yang paling membuatkan ammi rasa macam baru..... jamu yang sepatutnya kene dihabiskan dalam masa 60 hari masih ada lagi setelah 365 hari.


Manja idong kembang ammi

Manja mucuk-mucuk ammi,

Ammi harap sangat-sangat manja jadi anak yang baik, bijak, berbudi bahasa.  Moga manja ammi sentiasa mendengar kata abah & ammi, sentiasa merendah diri.

Sedih pulak ammi sebab ammi tak sangka ammi dapat rasa semua perkara-perkara ni.

4 comments:

mummy_ayu said...

happy buzday to ur hero...
semoga jadi anak yg soleh!!!

chekna @ mama ziyad said...

happy birthday ishinami... cepat2 jalan tau, cepat2 lari.. bleh ammi exercise lebih skit... tiup kek tak?

Anonymous said...

kiss dak manje tuk aku..rindu sama dia

sheila said...

ayu,
insyaallah...akan aku didik dia biar jadi anak yg soleh

ina,
dia tengah bejalan guna lutut skrg ni... kelakar je nampak

ana,
ko takyah suruh kiss pun mmg aku kiss