ISHINAMI

Assalamualaikum semua

Nama saya Khilfi Syahmi.  Susah ammi saya cari nama ni... ammi kata bertahun ammi simpan nama Khilfi tu...akhirnya tahun lepas berjaya jugak ammi gunakan nama tu.

Tapi.... ada orang yang tak reti sebut nama saya.  Bila orang tanya kat dia siapa nama saya.... nanti dia jawab ISHI-NAMI

Eeeeeee orang tu... saya tak sukalah nama macam orang jepun ni.

Sekarang ni ammi pun panggil saya ISHINAMI bila ammi nak cium2, gigit2 saya.


Inilah dia orang yang tak reti sebut nama saya tu.  Gedik je kan.

3 comments:

ღ p!nk veLvet ღ said...

hahaha~ name manje gitu kakaknyer kasi :)

chekna @ mama ziyad said...

hehehe.. tu la, ammi letak nama canggih sangat, susah kakak nak sebut... kalo auntie panggil atashinchi bleh? :)

sheila said...

yien,
tulah..terasa cam cute2 je nama yg kakak kasi tu

acik ina,
takmolah...tak sedap