NOVEL LOVERS

Ini adalah sticky entry promosi selama 5 hari.  Sila skrol ke atas bawah untuk entry yang baru lagi panas. 

Bukan mempromote diri sendiri sbb saya tak jual diri saya ahaksss...tapi promote untuk kengkawan

Korang kaki baca novel ke?
Dulu aku ni kaki jugaklah... tapi sekarang?  Novel pun dah takut ngan aku..terseksa batin novel2 tu sebab aku tak sentuh "dorang". 

Kawan aku ni bukan aja kaki novel...tangan pun novel..pendek kata dia ni "kakitangan" novellah.  Penuh satu lemari dengan novel je.  So sebab dah terlalu banyak sangat novel2 dia...jadinya dia nak let go lah novel2 ni pada harga yang berpatutan.

2 gamba kat bawah ni aku kidnap dari blog dia... so kalo korang nak tengok novel2 yang dia ada silalah jangan memalu click kat link ==> NOVELLOVERS

ha seeeeee... dah sold pun buku tu.  Ada yg dah di"book"

Haaaa buku ni still available masa aku buat entry ni... copek


Selain dari tengok2 cuci mata kat blog dia http://lemarinovel.blogspot.com tu, korang boleh jugak email member aku ni kat novellovers_76@yahoo.com.my atau sms/calling-calling dia kat 012-693 7315 

3 comments:

ღ p!nk veLvet ღ said...

waaa~ sy mau! sy mau!

ieda said...

salam shiela .. alooor dah lama x mai umah shiela .. selalu akak klik link nama shiela jadi bad area lah dik .. sib baikk leh masuk dah ari nie :)

sayangsayangibu said...

akak bukan pembaca novella ;p