SUSAH GILA

Sekarang ni kalo nak ambik gamba Kyra tak bolehlah snap skali dah cukup.  Kebanyakkan gamba adalah fail sebab makcik kecik ni feeling-feeling model.  Orang suruh senyum dia gi pose gila-gila.

Ini kira menjadilah jugak... kalo tak tu

Jadilah camni...sume gamba ala-ala tukang snap tu parkinson.  Suruh amik gamba dia siap pose goyang-goyang montot.

Pastu masa amik gamba-gamba ni mulut tak reti dia.  Tak habis-habis sebut "MaNgah bili" (MakNgah beli)... padahal yang beli tu adik Mr. Kay (MakNdak)... sesuka dia je sebut mangah

3 comments:

Mazni said...

amboi, bukan main melaram anak dara ko nyah, ni klu geng ngan anak hani, kalah wonder gals, hehehehe....debab anak ko yer, geram aku...

sayangsayangibu said...

akk panggil kakak gedik..kalau si kakak chantik buat gaya2 gitu (,")

DrSinga said...

ala...
mak Kyra pun mungkin bila di'Suruh amik gamba dia siap pose goyang-goyang montot' jugak masa kecik2 dulu ....