Pleaseeeee lah kakak

Pls ok kakak.  Stop posing when u are doing yr big business.

Dia sebenarnya tengah o-oit sambil nyanyi2.  Ammi dia ni kononnya nak lah record dia nyanyi tp dah dia terkejut... laju je tangan buat camtu.  Cover linelah kononnya tu

4 comments:

kakngah said...

bussssyyyuukkkkkkk!!!!!

✿ pink velvet ✿ said...

hahaha! mcm2 lah die 2 ... ehhh, lame x update? :P

chekna @ mama ziyad said...

hehehe.. cute la kakak ni... kelakar..

si ziyad plak, bila kite nak tengok dia buat 'keje', awal2 lagi ckap, "mama, kuar ya (keluar la..)", pastu siap nak tutup pintu lagi.. yg kite ni risau takut dia jatuh je, maklumlah toilet bowl umah aku ni tinggi skit, risau tengok dia main panjat2 je...

:: Mama Butterfly :: said...

amboi... malu seh. dah besar kang cuba bagi tengok