Kesian kakak

Lately ni kesian sangat dengan kyra. Adik adalah super duper jealous dengan kakak. Apa yg kakak pegang, apa yg kakak buat sume dia nak.

Kalo kakak duduk ngan ammi or abah lagilah dia hangin satu badan.

Tengoklah gamba ni..beriya dia x kasi kakak makan kat krosi tu padahal meja makan tu mmg ngam2 je utk kita berempat.

Sabar ye kakak...nanti adik dah besar sikit oklah tu

9 comments:

Anonymous said...

allalaaa cian diaa..smp londeh suar kiya dak manja tarik....

kakngah said...

alololor!!!
sian kakak.
kakak mengalah tak ngan adik dia???

tiHa79 said...

hahahah....

kes aku terbalik lak sheila... si kakak yg jeles dgn si adik... apa yg adik pegang dia amek...mana adik duduk situ dia nak duduk...apa yg adik makan itu yg dia ndak...aduyaiii pening..pening....

kasihibu said...

alaha kesiannya
samalah si kc dan abang ariq
dah letak kiri dan kanan dah, tak mou jugak
habis camno ?

mummy_ayu said...

terbalik plak..yg kat rumah aku, Ian dok buli Iris..tapi Iris boleh tahan..tak nak kalah..dia lawan balik...tak padan tecik..

zh-ena said...

sama mcm umar jeles yg amat pada kakaknya jugak

✿ pink velvet ✿ said...

alolo~ cianyer kyra ... naseb die penyabar ... ehh ye ke?

Aida Alias said...

lahai.. siannya kyra. adik sdg menghadapi krisis cemburu buta..

✿ pink velvet ✿ said...

kasi tips kurus? hehehe~~