morning session

Gamba sebelum gi ofis selepas dipaksa secara paksa oleh anak dara...

Gedix ok ... gigi tak gosok ada hati nak amik gamba

Tak puas hati ngan gamba tadi, dia suruh plak aku buat muncung.  Dia taktau ammi dia ni xyah nak buat muncung2 tu pun mmg dah hebat muncung

Boleh camni???

4 comments:

mummy_ayu said...

amboi...siap nak posing2 dulu sebelum gie keja...

tiHa79 said...

lama xlayan blog ko...ko pOn lama nau cuti berblog..ngalah cuti bersalin...hahaha...

note : aku undi 10* untuk idong anak dara tu..hihihihi

Anonymous said...

wakakkaaaak...ammi control muncungnyerr

sheila said...

ayu: yelah kene paksa ngan anak dara...mak layan ajelah

tiha: hahahha kat ofis baru mak tenet tuk bos2 beso je... yg cabuk2 ni intranet yo yg ado

cik anon: ammi dia haruslah kontrol.. kalo tak nanti nangis korang tengok hahha