AKU KENA TIPU!!

Aku beli baju ni kat Parkson Seremban Parade....

Aku tengok lawa je kuning ni..aku pun amiklah untuk si bujang kecik tu.  Takdelah pulak masa tu aku nak cek spelling ke hapa.

Serius aku tak perasan apa2 defect kat baju ni sampai satu hari masa tengah melipat baju... selepas 3-4 kali basuh.  Kemungkinan jugak haritu aku lipat baju time siang..slalu aku lipat malam dalam samar2 lampu tv je.

Baju dia ok je spelling..

Sampai kat suar hambik ko... baby kak eton mana ntah dia gandingkan ngan Jerry ni.

Sakit ok hati.  Nak gi komplen..resit ntah kemana melayang.. pastu dah lebih 14 hari. 
Kat Parkson pun ada jual baju2 rejek gak ke???

3 comments:

LubLy said...

tipah ttipu..
np la parkson mcm tue..kureng btl la!

Ms Pearl said...

nyiah? even beli kat parkson pavilion pun mak suruh sales girl/man tu bukak plastik baru baru tu in case ada koyak ada apa apa defect yang tak boleh diterima akal!

note: some branding items kat shopping mall memang bukan original. so kena check tul tul hehehehhe

mummy_ayu said...

la.boleh plak mcm nie...