Sabar Ammi

Susah gila nak masak sekarang ni.

Dengan Kyra yang sibuk bertanya.. "ni apa, tu apa" "kenapa ammi buat macam ni"...fuh letih.

Dengan adik yang suka menyelongkar tong sampah...selongkar lemari periuk.  Ohhhhhhhhh.  Time tu tangan aku ni dah macam sotong dah... kejap2 tutup pintu, kejap2 gi jentik tangan anak, kejap2 tarik dia anta gi tengok tv.  Pasang channel faveret doarng pun tak jalan.

Senang cerita aku kasi sorang satu periuk...siap ngan senduk plastik.

Aman kejap dapo aku.

3 comments:

kakngah said...

master cep!
kehkehkeh!!

mummy_ayu said...

ha ha ha...ok la tu diam...
pernah merasainya..dok tanya itu ini, tak jawab kang salah...memang letih melayan kan?

sheila said...

ngah,
kakak rajin gak tengok "masyesef"

ayu,
time tengah rileks kalo nak byk tanya takpe gak...ni time tengah bizi nak potong bawang, sayor, ayam time tu lah dia sibuk ni apa tu apa..