sabar itu ada batasnya

Khilfi Syahmi ni kadang-kadang sangat mengada-ngada.  Tiba-tiba dia nak salam orang.  Tiba-tiba dia nak peluk.  Haritu angin apa entah...dia sibuk suruh kakak "tayam" dia.


"Tayam...tayam"... oklah demi adik kesayangannya...Kyra pun layanlah.  Dia pun ciumlah adik dia.
Nampak cute pulak gamba ni...(matilahkan mak cakap gamba anak sendiri comel) ahaksss..

Dah dapat sekali....dia tak puas.  Nak lagi dan lagi dan lagi.

Sib baik aritu besday kakak..so mood dia elok je dari pagi...

Tapi biasalah...sabar itu ada batasnya.  Jangan dijolok sarang tebuan

Asyik kena paksa "tayam...tayam"... kakak dengan muka geram cubit adik.  Lepas tu baru senyap si budak baju kotak2 tu.  Fadan muka.

1 comment:

tiHa79 said...

hehe...comey nye le situasi cengginik...siap sempat amek gambo lagik.... i lOiikkeee...!!!