Kurasa ingin

Ini adalah my first entry for 2012. Tahniah Sheila....ko mmg blogger yg hampeh!

Before x-mas aritu incik bos ada bagi aku cookies ni. Sedap gila nak mampos...

Sekarang tiba2 aku rasa nak makan lagi...huhuhu mana mau cari?

6 comments:

✿ pink velvet ✿ said...

ingatkan pizza, hahaha~~

mummy_ayu said...

mintak kat boss ko tu, tak pun tanya la mana dia beli..he he he..

kasihibu said...

itu kacang ko yg ateh tu, kalau macam tu memang sodaplah,
kalau dah jumpa roger2 yo..boleh kita kongsi gigit heheheh;p

manisz said...

lau dpt cari.. pos ke aku. terliur siotttt..

Mazni said...

aku x reti mkn biskut mahal2 ni sheila oiii....takat biskut ikan kat carefour tu leh la..hahahah..x dapek den nak nolong ha...hahaha

sheila said...

yien,
nampak cam pizza ke ko??

ayu,
boleh tak kalo aku teragak nak tanya...tp malu

kak jaja,
a'ah kacang..gilo crispy x lomau langsung...

sham,
aku lagi le terbayang2, terasa2 rasanya

maz,
org kasi aku blasah jelah..