scary

Asal balik je rumah Muma macam2 perangai ngengada budak berdua ni boleh buat.  Semuanya boleh.  Cuba kalau kat rumah sendiri...dan dan tu ammi jadi tarzan wanita. 

Lepas snap je terus aku jadi takut tengok gamba ni.  Terbayang lak cerita hantu kat tv

Seronok kamu ye makan aiskrim camni...
Kyra lagi le... dia makan jauh2 je dari aku sebab aku dah jeling baik punya kat dia... tempat paling selamat untuk dia makan kat sebelah Muma.  Huh!!

3 comments:

kakngah said...

muma tu sape?

sheila said...

ngah,
muma tu mama den...merangkap nenek budak berduo ni

✿ pink velvet ✿ said...

hahaha! mmg agaq scary disitu nak bersihkan balik dorang ni :P