Hampir bebas

Kakak dulu bebas dari pacifier masa umur dia kurang dari setahun setengah. Masa tu adik masih lagi duduk terperuk dalam perut ammi.

Sekarang ni tengah train adik pulak. So far dah nearly seminggu kitorang ✗ kasi "tinting" dia. Bila dia tanya kitorang suruh dia cari sendiri.

Bila dia yang cari makanya akan keluarlah perkataan "mano". Osah ko ni anak org n9 dik.

Kat rumah babysitter pun dah suruh jangan kasi kalo dia ok...unless kalo dia mengaruk takmo tido barulah sumbat.

1 comment:

tiHa79 said...

cam senang je nak trainnya...anak aku yg kakak tu payah bOnar..sampai berjampi bagai...so si adik mmg tak kasi lanGsunG...hehehe...