Kesiannya

Tengah baring-baring tengok Santau Merasuk malam tadi tiba-tiba Kyra menangis sampai xde suara. Aku cuak ok...dahlah tgk cite seram tetiba anak lak nangis camtu.

Rupa-rupanya si Khilfi Syahmi ni gi gigit dan rentap perut dia.

Ammi: Kakak kenapa ni...kenapa? Cakap ngan ammi (nada yg sggh cuak) sambil peluk dia

Kyra: Adik makan kakak banyak-banyak (sambil angkat baju tunjuk perut)

Berlubang ok perut kakak. Ammi jentik mulut adik lelaju. Letak minyak gamat kat perut. Kakak sampai jadi kempis perut moncit dia tahan napas.

5 comments:

Jiejah @ Iza said...

alahaiiii siannya kakak.
tp sama gak keaadaan nya ngan adam ,adeel pernah gigit belakang badan sampai berdarah hohoho

✿ pink velvet ✿ said...

hahaha! noty betui si kecik tu erk ... cian kyra asyik jadi mangsa keadaan

rina mazlan said...

Ya Allah siannya kakak... Samalah mcm anak aku yang kecik tu suka dera kakak dia, yang si kakak sayang kat adik tak marah2 adik pun. Kita yang tgk kesian.. :P

Sya Annur said...

edward cullen. tukar nama. muahahaha

kakngah said...

mak ai.... monster ke hape adik kamu tu kyra???