macam kakak kan...

Baju tido ala gegel2 ni boleh dipakaikan hari Jumaat malam Sabtu...ngan hari Sabtu malam Ahad sahaja.  Hari lain adalah diharamkan melainkan besoknya ammi cuti.

Sebabnya adalah..... bila dia pakai baju tido gegel camni...besok kat umah babysitter dia dah mandi takmo pakai baju baru...dia bantai melalak nak pakai baju tido ni jugak.

Bukan ini yg aku nak storimori harini benarnya....

Dah pakai baju tido faveret haruslah bangun tido pun dia gi ngadap cerminkan.  Pastu lelaju datang kat aku cakap "rambut kakak sama macam dia ammi".... dia tu si Dora kat baju dia tulah.  Nilah ghupa kalo tido malam ammi lupa bukak ikatan rambut.

Suruh amik gamba..tp mata sempat tgk tv.

2 comments:

kakngah said...

adoi.. ko kene beli bj gambar dora berlainan 10 psg nok....

aen said...

lawak lah kyra...hehhehe