Mee Ketam

Merata-rata sekarang ni orang dok heboh pasal Mee Ketam kat Seksyen 7, Shah Alam tu.  Tu semua yang buat rasa nak makan sesangat ni.

Ada yang kata mee kari ketam dia marbeles...ada yang kata try rasa mee hoon soup ketam dia...ada yg suruh try nasi goreng ketam dia....fuhhhhh merembes airliur mak.

Ada jugak yang kata udang galah 3 rasanya super sedap.... tapi biasalah lain orang lain citarasanya.  Aku kene gi rasa dulu baru tau kene ke tak ngan tekak aku yang dah biasa makan kari ni.


Gambar dicilok dari foursquare

Gambar dicilok dari foursquare...

Nota Kaki:  Mr. Kay baliklah cepat.... kita gi makan kat sini harini kalau boleh.  Saya "mengidam" sesangat ni.  Sambil-sambil tu bolehlah saya gi tengok rumah sewa saya masa blaja kat ITM dulu.  12 tahun dah berlalu...apa agaknya rupa rumah kat Jalan Beril tu agaknya...

1 comment:

manisz said...

shiela.. jangan lupa snap gmbar ek.. gmbar rumah.. gmbar kedai mamak.. gambar rumah kita yang rumah kedai tuh.. perghhh.. rinduuuuuuuuu!!