Pabila larut malam

 tarakucaca....tarakucaca. 

Tajuk sebenar adalah PABILA AMMI CUTI.

Harini mak cuti ye anak-anak.  Cuti sebab memang sesaja apply cuti.

Pepagi tadi secara tak sengaja...last minute punya decision... pegi cari kindergarten untuk Kyra.  Balik singgah pasar gi beli apa yang tercapai kat tangan je.  Tak plan pun nak masak apa...sampai rumah haru ok baru hegeh-hegeh pikir.

Jadi ni jelah yang dapat aku hasilkan...takde gulai2 segala...tak kose hokay nak duduk dapo lelama.

Sambal  telur puyuh. 
High kolestrol?  Apa tu kolestrol? 

Bayam goreng kasi kuah lebih

Tauhu jepun masak ikut suka


Sotong faveret bersos tiram

Sebab aku adalah separa jawa... tempe jangan dilupakan.

3 comments:

✿ pink velvet ✿ said...

hadoiii...terliurnyer tgk lauk tu sume, huhu~~

Mazni said...

huish...tu dddiaaa...dlm pada tanak mengadap dapo, berjenis2 menu ko nyah...kelassss....

tiHa79 said...

mmg daSat...
aku kalu chOti ke tak chOti ke menu aku palinG banyaK pOn 3 je yanGGG.....hehehhe...tu pun satu berkuah, satu sayUr, satu lauk goreng (ikan masin/telur dadar/ikan) jadilah kitorang laki bini yek...hahahhaha