Bila Sakit + Malas

Bangun pagi tadi belakang adalah super sakit.  Nak membongkok pun payah...rasa macam nak terkoyak je belakang ni...huhuhu.

Biasa kalau aku tak sehat...Mr Kay yang handle anak2...masak2 simple untuk alas perut.  Tapi ni bila kaki Mr Kay dah ghupa ni..takkan dia nak ke dapo plak.  Mana nak pegang tongkat mana nak pegang sudip.  Dapo tu dahlah sempit.

Nak taknak...kene gak kuatkan diri.  Jadi untuk tak kebuluran makanya aku masak je yang simple-simple untuk yang dicintai.

****************************
Breakfast


 Mihun Sup Lebur ala ahkak.
Takde fishball...guna je sosej yg ada


************************
Lunch 
 
Nasi Goreng Asal Boleh nama diberi

Ayam Goreng Berempah

Untuk malam.....kita pikir kendian.  Kalau malas order aje pizza.

2 comments:

kakngah said...

lapo pulak aku di kala dinihari menatap nasik goreng mu ittewww....

Ms Pearl said...

kira rajin nih.
hehehhe aku kalau dah malas beli dari pagi bawak ke supper hehehhehe