Hambekkkk ko

Pada aku tak kesahlah nama orang tu apa.

Kenapa perlu diper"kotek-kotek"kan nama yang mak bapak orang dah kasi.  Apa korang ingat nama yang mak bapak korang kasi tu best sangat???

Kalau betullah nama dia Mat Haron Mustapha...apa salahnya.  Dimanakah anda sakit?
Kalaupun nama dia Sameon...nak glemer punya pasal jadi Sam...apakah salahnya?

Nah...hambek ko...abang Aaron kasi tunjuk.

Tapi abang aaron... abg ni spesis cam anje gak ke??? suke gigit kuku

Ni sume yg buat anje sayang abang...love u more.  ahaksssss getiks je bunyi. 

No comments: