Kenapa nakal

Malam tadi terpukul kaki dia pakai hanger kuat gila...aku sangat2 tak tahan ngan nakalnya.

Bila dah rotan pun ✗ jalan jugak akhirnya aku letak dia dalam bilik gelap sorang2. Menangis dia kat dalam tu sampailah penyelamat dia (kyralah tu) pegi bukak pintu

Kenapalah aku ni xde kuasa magic boleh tukar2 muka jadi momok ke time2 anak buat nakal...senang xyah rotan.

Sekarang kat ofis...time tgh makan teremosi plak ammi dia. Takmolah nakal2 lagi dik
Sent from my BlackBerry® Smartphone

4 comments:

Siti tiHa said...

sheila...

sama la cam anak aku..nakal ya rabbi, tp orang kata, budak nakal ni nanti cerdik n bila besar tak ler nakal cam skrg nih....sabar le kita yek..agak2 masa kita kecik2 dulu camni ler mak2 kita rasa.....

Mazni said...

olo shiannn...tp mmg, kita klu dah geram, mula la naik antu, pastu mula la nyesal, tah ler....sabor la ammi yer..

kasihibu said...

dik..macam tulah karenah anak yang sedang membesar
belum tengok KC dan abang ariq bergaduh lagi

rATu kEBaYA said...

comeinya.. geram tgk budak2 macam ni. rasa nak geget je...

Tapi anak2 lelaki ni nakal diorang ni lain sikit dengan yang pompuan.. kekadang mmg hilang sabarlah..