Asal Ado...

Haritu gi amik gamba untuk buat pasport budak2 ni... Ya Allah..punyalah susah nak suruh duduk statik pandang kamera dengan senyuman paling manis skali. Pastu budak yg amik gamba tu pulak siap sebut 1 pause 10 saat...2 pause 10 saat.... rasa nak amik je camera tu snap sendiri. Deal dengan kanak2 kan kalau buleh snap je lelaju bila dorang agak2 dah duduk cun tu. Bukan senang nak suruh dorang duduk ngadap satu benda for more than 30 second....

Nilah gamba paling sesuai sekali dari 4-5 keping yg budak tu berjaya snap.

Dakni terlupa plak nak kuncupkan idong hohohoho.  Dengan rambut parting merata2...ni pun mak pakai air kasi ejas..dia baru bangun tido agaknya masa Mr. Kay amik kat rumah babysitter.


Alololo..rasa cam shomel2 pulak gamba ni

1 comment:

kasihibu said...

dah besar si bujang ni, encemm....(,")